Žuvies valgiai

Baltymų žuvyse yra ne mažiau kaip jautienoje. Be to, jose yra daug vitaminų (tarp jų ir retojo vit. D), mineralinių medžiagų (fosforo, jodo). Dar vienas pri­valumas — žuvys organizmo lengvai pasisavinamos.
Jeigu jums nepatinka žuvų kvapas, jį galima pašalinti ar bent sumažinti.

Tik nereikia išdarinėtų žuvų mirkyti vandenyje, nes tada prarandama vertingų me­džiagų.

Žuvų kvapą mažina citrinos sultys (tinka ir citrinos rūgšties tirpalas). Kvapnumo suteikia fermentinis sūris, todėl jo galima įtarkuoti į bandelės trupi­nius, kuriais apvoliojame kepamas žuvis. Jeigu žuvis verdame, įsmeskime į puodą aro­matingų daržovių (salierų, svogūnų, krapų, petražolių), ir žuvų kvapas nebus toks stiprus.

Žuvys bus trapesnės, jeigu jas kepsime neuždengę keptuvės.
Nors žuvys ir vertingas produktas, bet ir jų nepatartina valgyti kasdien. Paul Bragg pataria apsiriboti 2-3 žuvų patiekalais per savaitę ir vengti sūrių, džiovintų žuvų.

Autorius:Autorius

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.