GROŽIO MIŠRAINĖ

Recep­tas dviem porcijoms: 3-4 šaukštus avižinių dribsnių užpilkime 6 šaukštais virinto vandens (kambario temperatūros) ir palikime mažiausiai pusvalandžiui (geriau nakčiai). Po to pridedame šaukštą medaus, 7-10 susmulkintų lazdyno riešutų ir kelis šaukštus pieno (tiks ir grietinėlė),

rūgščių sulčių (raudonųjų serbentų ar citrinos), stambiai sutarkuotą obuolį (tinka ir kiti švieži ar konser­vuoti vaisiai). Šį patiekalą reikėtų valgyti kasdien, kelias savaites. Galima tikė­tis, kad pagerės ne tik savijauta, bet ir išvaizda — sustiprės plaukai, nagai, pa­gražės odos spalva. Ypač tinka moterims, persirgusioms ginekologinėmis ligo­mis ir šiaip nusilpusioms po ligos bei įvairių negandų.
Tiems, kurie rytais skuba ir neturi laiko virti pusryčių, patariame juos ruoš­ti taip, kaip daro JAV viengungiai.
Į termosą iškratome stiklinę avižinių dribsnių ir užpilame juos 2 stiklinėmis verdančio pieno. Viską išmaišome ir termosą užsukame. Dribsnius užpilame iš vakaro, o ryte turime kelias porcijas paruoštų pusryčių. Reikės tik priedų (ži­noma, jei norime ir turime) — nuplautų razinų ar kelių susmulkintų riešutų branduolių, uogų, vaisių iš kompoto ar pan.
Jei naudosite pigesnius dribsnius, juos reikėtų iš anks­to nuplauti, išrinkti iš jų piktžolių sėklas.
Pridursime, kad 100 g nevirtų avižinių dribsnių yra maždaug 0,46 mg vit. B1, 0,15 mg — B2, 0,87 mg — PP ir net 2 mg — vitamino E (virtuose jo visai nėra). Be to,— 350 mg potašo, 54 mg kalcio, 129 mg magnio, 3,9 mg geležies (virtuose — 0,6), 0,5 mg vario, 30 mg cinko ir dar daug kitų vertingų medžia­gų. Vienintelis minusas — nevirti dribsniai yra rūgštinės terpės. Tačiau čia padeda pienas, kuris neutralizuoja rūgštis.

Autorius:Autorius

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.