SVOGŪNŲ MIŠRAINĖ

Kai nėra kitų žalumynų, mišrainėms tiks ir svogūnai. Jų aštrus skonis ir kvapas pranyks, jeigu supjaustytas svogūnų ropeles l-3 minutėms panardinsime į verdantį vande­nį. Po to svogūnus galima ruošti su aliejumi, grietine ar pašlakstyti citrinos sul­timis (rūgštimi).

Svogūnuose yra daug sieros (maždaug 65 mg / 100 g). Šiuo atžvilgiu svogūnus pranoksta tik krienai (248 mg) bei juodieji ridikai (400 mg). Svogūnai (bei česna­kai) yra labiausiai mums prieinamas cinko šaltinis, juose yra nemažai ir kitų mikro­elementų bei įvairių vitaminų nors, nedideliais kiekiais.
Svogūnai liaudies medicinoje rekomenduojami nuo didelio kraujospūdžio,
sergant širdies ligomis (neleidžia susidaryti trombams).
Tiems, kurie negali valgyti žalių svogūnų, patariama vartoti troškintus — jie
lengviau virškinami, o savo gerųjų gydomųjų savybių nepraranda.

Autorius:Autorius

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.